JanneJ June 12, 2022 Report June 12, 2022 Snyggt jobbat Per! Resultatet ser riktigt bra ut på bilderna, det märks att du är en driven mekaniker. Video är jättekul, stor tumme upp för det! ( men musiken är hemsk..... ) Citera
Per Berglund June 12, 2022 Author Report June 12, 2022 45 minuter sedan, JanneJ said: Snyggt jobbat Per! Resultatet ser riktigt bra ut på bilderna, det märks att du är en driven mekaniker. Video är jättekul, stor tumme upp för det! ( men musiken är hemsk..... ) Tack! Har inget musik öra tyvärr så det blev som det blev. Kör Pippi Långstrump i nästa video! Ja Video är det som gäller....Är väldigt förvånad vad få som använder det i just runt bilhobbyn Sverige. Trots allt så himla lätt med mobilen. Citera
JanneJ June 12, 2022 Report June 12, 2022 Föredrar att du skippar musiken helt.... En video ger så mycket mer personlig känsla och är ganska enkelt att få till, bara att tagga ner nivån och köra på med mobilen, de flesta brukar uppskatta lite garagesnack! Citera
Per Berglund June 12, 2022 Author Report June 12, 2022 5 timmar sedan, JanneJ said: Föredrar att du skippar musiken helt.... En video ger så mycket mer personlig känsla och är ganska enkelt att få till, bara att tagga ner nivån och köra på med mobilen, de flesta brukar uppskatta lite garagesnack! Ja det är det roligaste men tar mycket tid…..Gjorde rätt ingående på YouTube om mitt sprut och det betalade sprutet! Citera
Per Berglund August 2, 2022 Author Report August 2, 2022 Semester och dåligt kallt väder ger lite utrymme för ”sommarjobb” i garaget. Ska byta mina fjäderfästen som knarrar lite och har köpt ett par kullagrade sådana från https://opentrackerracing.com/ Är föresten en mycket bra firma att göra med med engagerade ägare. Finns inte så många kvar längre. Rekommenderas! De har mycket prestanda delar som är så där lagom uppgraderade och inte en massa bling bling….Ren funktion sånt gillar jag! Lagrade fjäderfästen är bra för de som kör med hårda fjädrar…..Varken original eller polyuretan fästen håller. Blir även mindre ljud från bärarmen dessutom… Citera
JanneJ August 2, 2022 Report August 2, 2022 Bra uppgradering! Jag byggde sådana själv till min 70:a cabbe, fungerade riktigt bra. Har du reaktionsstag med ledlager? Citera
Per Berglund August 2, 2022 Author Report August 2, 2022 12 minuter sedan, JanneJ said: Har du reaktionsstag med ledlager? Nej inte behov av det ännu men såg Opentracker hade delrinbussningar som fungerar på liknande sätt. Har inte känt ännu att kostnaden är motiverad då jag inte haft tid med något provocerande. Citera
Per Berglund October 9, 2022 Author Report October 9, 2022 (redigerad) En skön höstdag med lite slingriga vägar är underbart Ändrade %s av %s (%s) Citera
JanneJ October 9, 2022 Report October 9, 2022 Tack för åkturen! Fina höstdagar är lite som bonus, säsongen är nästan slut men plötsligt så kommer den där möjligheten att kunna ta en runda till Citera
Recommended Posts