Stoneface February 14, 2012 Report Share February 14, 2012 Hej hittat ett företag i Danmark som säljer fälgar och däck, www.daekimporten.dk Är det någon som har någon erfarenhet av företaget?Söker Magnum 500 fälgar med däck, annars om någon har tips om vettiga företag.Mvh Jonas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 February 14, 2012 Report Share February 14, 2012 http://www.mustangparts4sale.com/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoneface February 14, 2012 Author Report Share February 14, 2012 Eftersom jag är otålig som få testade jag, rapporterar om jag får några efter betalning skall komma om en vecka Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin February 14, 2012 Report Share February 14, 2012 Har sett mycket annonser från dom o. har ett stort utbud.Berätta sen hur det gick. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars805 February 15, 2012 Report Share February 15, 2012 Intressant att få höra hur det funkar vilka däck beställde du ?Var in och kikade på Cooper Trendseter dom var inte lagervaror.Var det fraktfritt ?Hälsn Lars Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoneface February 15, 2012 Author Report Share February 15, 2012 Hej, frakten kostade 700 till Stockholm, jag har beställt Magnum 500 fälgar och däck. 11400 utan frakt, BF T/A.beställde i måndags, skriver en rad när dom kommit hem.Med vänlig hälsning, jonas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoneface February 28, 2012 Author Report Share February 28, 2012 Fälgarna kom inom utlovad tid och däcken var monterade och balanserade, så jag kan inte göra annat än att rekommendera dom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-ckis cmc2368 March 7, 2012 Report Share March 7, 2012 har du någon bild:) ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoneface March 8, 2012 Author Report Share March 8, 2012 Som detalj info är det 15x7 med 225/60 fram och 235/60 bak, då har man ca 2mm frigång fram till fjäderbenet utan spacers. Muttrar och centerkåpa med mustang logo ingick. Jag är helnöjd, hoppas på lite sol i helgen så man får prova :-) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin March 8, 2012 Report Share March 8, 2012 Snyggt, verkar vara en bra firma. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts