Ronis Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Köpte ett flugspö i höstas och är lite sugen på att testa det när man ändå kommer upptill "flugfiskeparadiset". Finns det någon lokal medlem som kan tipsa om vettiga fiskeplatserrunt Arjeplog ? Har ett #5 och är måttligt van flugfiskare, så relativt enkelt fiske ska det vara...mvh/ Ronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxkungen Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Vattnen runt Arjeplog har många bra vatten för sportfiske. Skall nog själv ta med mig mitt flugspö. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronis Posted February 23, 2012 Author Report Share Posted February 23, 2012 Vattnen runt Arjeplog har många bra vatten för sportfiske. Skall nog själv ta med mig mitt flugspö. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronis Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 Hur ligger det till med fisket ? Spöt är packat, öppen för förslag Tisdag morgon har vi inte så bråttom från Arjeplog. Vi ska bara till Sundsvallden dan...mvh/ Ronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxkungen Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 På tisdag morgon far vi hem till Umeå för ompackning för att sedan på onsdag morgon fara ner till Power Meet i väster. Så tisdagen blir lite svar för fiske.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts