FredrikEriksson April 1, 2012 Report April 1, 2012 Overkligt många mustanger som ligger på höghttp://jalopnik.com/5898100/is-this-the-worlds-largest-vintage-mustang-junkyard/Lite flera bilderhttp://www.mustangevolution.com/mustang-news/photos-worlds-largest-ford-mustang-salvage-yard/ Citera
pools April 1, 2012 Report April 1, 2012 Oj, oj,oj... så djäkla tråkigt att se. Alla dessa fina bilar, alla döda! Hoppas bara att nånav dom hittar nån person som är villig att återuppliva den.Mvh.P-O Citera
Gtttggg April 1, 2012 Report April 1, 2012 Där skulle man ha regelbundna Mustangträffar inom klubben. Fynda på några renoveringsobjekt och/eller plocka delar. Citera
Per Berglund April 1, 2012 Report April 1, 2012 Oj, oj,oj... så djäkla tråkigt att se. Alla dessa fina bilar, alla döda! Hoppas bara att nånav dom hittar nån person som är villig att återuppliva den.Mvh.P-OAlltså det är en kommersiell skrot där man samlat ihop dom.Hade man inte gjort det så hade 100% redan varit återvunnet till armeringsjärn.På såna här skrotar görs inga "jätte fynd" direkt utan man är ganska väl medveten om varje pinals värdeTror knappast man ens av försäkringsskäl inte släpps in alls där Citera
pools April 1, 2012 Report April 1, 2012 Alltså det är en kommersiell skrot där man samlat ihop dom.Hade man inte gjort det så hade 100% redan varit återvunnet till armeringsjärn.Tack, det var trösteord! Jag hatar att se så fina bilar bli skrot!Tror knappast man ens av försäkringsskäl inte släpps in alls därHe, he... rasrisken?Mvh.P-O Citera
bosewallius April 3, 2012 Report April 3, 2012 Denna skrot fanns när jag bodde i Evergreen, CO mellan 1990-93. Flera delar från denna skrot finns på min 65:a Shelby. Tyvärr fick man inte besöka den utan de sålde delar via en Mustang Shop i Denver, CO. Bl.a. köpte jag en original San Josekylare av dem.Mvh Bosse CMC 342 Citera
Recommended Posts