Jump to content

Featured Replies

• Svar 444
  • Visingar 68,3k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Per Berglund
    Per Berglund

Om det är nått problem och läckage så slipper du kladdet. Dessutom i början innehåller motorn en del skräp, rost och packningsrester så när inkörningen är klar så spolar man ur motorn igen. Sen på

Posted Images

• Author
comment_143052

https://vimeo.com/121240515

It's alive igen!

Men jag har en fundering å hoppas på att någon har ett svar åt mig. Jag har sett att jag har lite vatten i motoroljan, och undrar om det kan rinna in från fördelaren? För det läcker vatten från termostathuset så vattnet samlas runt fördelaren innan det rinner ner på backen. Så jag undrar den del av fördelaren som går ner i motorn smörjs den av motorolja å vattnet tar den vägen in i oljan?post-6642-14483956728_thumb.jpg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Author
comment_144472

post-6642-144839590719_thumb.jpg

Hur FAAAN kan det vara lagligt å sälja sånt här skit!!! Köpt nya kromlister från tonys auto parts för 3500 som går sönder när man ska trycka i dem i klipsen. I stället för att haka i klipsen så korvar metallen ihop sig så det är helt omöjligt att haka i, å så ska man ta bort dem igen för att räta till så blir det å se ut som på bilden. Skiten vek å vred sig till totalt oigenkännlig!!! Blir så jävla förbannad!!!!

comment_144489
[ATTACH]34283[/ATTACH]

Hur FAAAN kan det vara lagligt å sälja sånt här skit!!! Köpt nya kromlister från tonys auto parts för 3500 som går sönder när man ska trycka i dem i klipsen. I stället för att haka i klipsen så korvar metallen ihop sig så det är helt omöjligt att haka i, å så ska man ta bort dem igen för att räta till så blir det å se ut som på bilden. Skiten vek å vred sig till totalt oigenkännlig!!! Blir så jävla förbannad!!!!

Mååååånga reprodeler er lika med skit! Om du vil ha nåt bra er det lika med NOS (New old stock) eller betre begagnad som duger.