Daniel Linde April 30, 2012 Report April 30, 2012 Mustangen kommer firas på dessa platser i USA.Charlotte Motor SpeedwayLas Vegas Motor Speedway16 - 20 April 2014Video: http://www.prepow.com/50th/Mer information hos Mustang Club Of Americahttp://www.mustang.org Citera
fast66 April 30, 2012 Report April 30, 2012 Jag la ju in samma info för tre dgr sedan undet "Generella Mustangfrågor" - det visades dock inte på nya inlägg? nåja - läste ett inlägg i MCA's forum från en missnöjd medlem i USA - "I don't like this at all, you make us chose..." snacka om sandlåda ;-) ett av de mer positiva valen man behöver göra - man VET att det kommer att bli grymt hur man än väljer! Citera
Daniel Linde April 30, 2012 Author Report April 30, 2012 Hej,Den ligger där det är jag som inte läser här på forumet så aktivt.La in åt styrelsen.Med vänlig hälsning, Sent from my Apple iPhone 4S using Tapatalk Citera
pools May 1, 2012 Report May 1, 2012 Hej!Jag och min fru tänker åka över dit till firandet. Då får det väl bli Charlotte då eftersomdet är närmast. Sen är planen att hyra en Musse -95 eller nyare i Miami, och bila ner tillKey West. Det är min absoluta drömresa i en Mustang. En cab då förstås.Finns det fler som kommer att åka över till USA 2014?Finns det nån som är villig att ordna nån typ av gruppresa? Nån inom resebranschen?(frågan har ställts tidigare, men inget svar)Mvh.P-O Citera
bosewallius May 2, 2012 Report May 2, 2012 De som bor på västkusten samt från Japan, Auatralien och Nya Zealand åker till Las Vegas, de som bor på östkusten samt från Europa åker tillCharlotte och de som bor mitt i mellan kan välja. Ganska bra ide tycker jag men jag har hört många som klagat också.Själv blir det nog Charlotte om jag har hälsan.Mvh Bosse CMC 342 Citera
fast66 May 2, 2012 Report May 2, 2012 Funderar på Charlotte själv - det var ju faktiskt riktigt bra träffar där tidigare, fast vi får kanske uppgradera lite på hotellfronten ;-) Citera
bosewallius May 2, 2012 Report May 2, 2012 Bra ide om hotell Classe. De tidigare gångerna kände man sig som man bodde på samma hotellsom Psycho spelades in.Vi ses kanske där om inte tidigare.Mvh Bosse CMC 342 Citera
JohnRB May 2, 2012 Report May 2, 2012 Bra ide om hotell Classe. De tidigare gångerna kände man sig som man bodde på samma hotellsom Psycho spelades in.Vi ses kanske där om inte tidigare.Mvh Bosse CMC 342BosseVet du av nåt bra hotell i/nære Charlotte? Det brukar vel va nåt typ treff hotell, men det er vel redan fullbokad ;-) Citera
bosewallius May 3, 2012 Report May 3, 2012 Tyvärr John, så vet jag inte det. Som Classe och jag diskuterade ovan så har vi bott pårena lopphotell på 30 och 35 års firandet. Kommer väl så småningom på MCA's hemsida.Då gäller det att vara snabbt ute, men som sagt två år kvar.Mvh Bosse CMC342 Citera
fast66 May 3, 2012 Report May 3, 2012 Alla stora kedjor typ Hampton, Holiday iNN, Comfort- och Embassy Suites, Hilton... finns i Concord några miles från banan. Vi bodde på något "xyz Economy Inn" nere i Charlotte och tom där var det fullbelagt med Musse fantaster - hotellparkeringarna är rena bil showerna - speciellt uppe i Concord! Citera
JohnRB May 3, 2012 Report May 3, 2012 Tyvärr John, så vet jag inte det. Som Classe och jag diskuterade ovan så har vi bott pårena lopphotell på 30 och 35 års firandet. Kommer väl så småningom på MCA's hemsida.Då gäller det att vara snabbt ute, men som sagt två år kvar.Mvh Bosse CMC342Har bott på diverse lopphotell sjælv. Tenkte uppgradera "lite" ;-)Takk endå. Citera
JohnRB May 3, 2012 Report May 3, 2012 Tyvärr John, så vet jag inte det. Som Classe och jag diskuterade ovan så har vi bott pårena lopphotell på 30 och 35 års firandet. Kommer väl så småningom på MCA's hemsida.Då gäller det att vara snabbt ute, men som sagt två år kvar.Mvh Bosse CMC342Har bott på diverse lopphotell sjælv. Tenkte uppgradera "lite" ;-)Takk endå. Citera
Miss Ivy Green May 6, 2012 Report May 6, 2012 Hej P-O!Jag har varit över de två senaste gångerna, och mitt förslag till dig är, ta med 4 personer till och ni blir 6. Det är lagom att åka så, alla får plats i en bil, och det är lätt att boka hotell, restaurang m.m. Ni fixar resan själv, alt. via någon resebyrå, som tar ansvaret. Vi kommer att bli ett gäng från Eslöv, som drar iväg. Vi skall helst inte vara fler än 6 personer. Vi planerar dock att åka till Las Vegas, då vi varit på östsidan de tidigare gångerna.MvhMats HJag och min fru tänker åka över dit till firandet. Då får det väl bli Charlotte då eftersomdet är närmast. Sen är planen att hyra en Musse -95 eller nyare i Miami, och bila ner tillKey West. Det är min absoluta drömresa i en Mustang. En cab då förstås.Finns det fler som kommer att åka över till USA 2014?Finns det nån som är villig att ordna nån typ av gruppresa? Nån inom resebranschen?(frågan har ställts tidigare, men inget svar)Mvh.P-O Citera
lope May 7, 2012 Report May 7, 2012 6 pers. i en Mustang?Förmodligen en cab då...det är ju högt till himlen Citera
pools May 7, 2012 Report May 7, 2012 Hej P-O!Jag har varit över de två senaste gångerna, och mitt förslag till dig är, ta med 4 personer till och ni blir 6. Det är lagom att åka så, alla får plats i en bil, och det är lätt att boka hotell, restaurang m.m. Ni fixar resan själv, alt. via någon resebyrå, som tar ansvaret. Vi kommer att bli ett gäng från Eslöv, som drar iväg. Vi skall helst inte vara fler än 6 personer. Vi planerar dock att åka till Las Vegas, då vi varit på östsidan de tidigare gångerna.MvhMats H Tack för tipset Mats!Men, 6 pers i en Musse 05-? Jag vet inte. Tror det blir lite trångt, ävenom jag tänkte hyra en cab. Ska tänka på saken. Det är ju lite tid kvar.Men det är bra att va ute i tid. Det är nog många som vill hyra bil då.Mvh.P-O Citera
Miss Ivy Green May 8, 2012 Report May 8, 2012 Hej P-O!Jag beklagar att jag inte skrev, att ni inte får plats i en Mustangcabbe. Trodde att alla visste att i dessa bilar får det bara plats max 4 personer. Jag menar givetvis en van-bil, som vi haft vid de tidigare tillfällena. Lycka till på din resa!/MatsTack för tipset Mats!Men, 6 pers i en Musse 05-? Jag vet inte. Tror det blir lite trångt, ävenom jag tänkte hyra en cab. Ska tänka på saken. Det är ju lite tid kvar.Men det är bra att va ute i tid. Det är nog många som vill hyra bil då.Mvh.P-O Citera
Recommended Posts