Jump to content

Ny på forumet!


Recommended Posts

Hej! Jag har varit medlem ett tag men inte kommit mig för att lägga upp en presentation förns nu. Men jag heter Viktor, är 18 år och och har en 70a Mustang Coupe som jag precis fått igång. Jag är nog ganska lyckligt lottad eftersom det är min första bil :D Det är lite att göra med den men det är väl kanske så det ska vara ;)

Jag är ganska okunnig när det gäller bilar och motorer men är ute efter att lära mig så mycket jag bara kan och hoppas på att kunna göra det här!

post-6633-144839189457_thumb.jpg

MVH Viktor

Link to comment
Share on other sites

Hej och Välkommen:cool:.

Fin Mustang du skaffat, jag tycker givetviss att det är den bästa

årsmodellen eftersom att jag har en sådan själv;).

Tack så mycket! Jo dom är fina, men jag är inte helt nöjd med färgen ;P men det är nog nått att åtgärda i framtiden =)

Link to comment
Share on other sites

Tack =) Ja, synd att jag inte har nått körkort än bara :(

Håll ut. Körkortet får du snart beroende på hur långt du har kommit med lektionerna. Jag hade också min första bil före körkortet så du är inte ensam om sitsen.

Link to comment
Share on other sites

Håll ut. Körkortet får du snart beroende på hur långt du har kommit med lektionerna. Jag hade också min första bil före körkortet så du är inte ensam om sitsen.

Jo jag har bokat uppkörning och teoriprov nu i mitten på juni så jag hoppas att det inte skiter sig bara =P

Link to comment
Share on other sites

Jo jag har bokat uppkörning och teoriprov nu i mitten på juni så jag hoppas att det inte skiter sig bara =P

Nej då, det skiter sig inte. :) Koncentrera dig helhjärtat på provet och uppkörningen så fixar det sig. Låt inget annat i omgivningen inkl snygga brudar störa dig. Håll dig cool och få inte panik om det krisar sig.

Link to comment
Share on other sites

Nej då, det skiter sig inte. :) Koncentrera dig helhjärtat på provet och uppkörningen så fixar det sig. Låt inget annat i omgivningen inkl snygga brudar störa dig. Håll dig cool och få inte panik om det krisar sig.

Ska köra på det och hoppas på att personen jag kör upp med är på bra humör ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...