Jump to content

Featured Replies

• Svar 693
  • Visingar 120,1k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Lars Oscarsson cmc383
    Lars Oscarsson cmc383

Hej. Hemma från Rättviksveckan, dator bortkopplad och jag tillkopplad för att ta in intryck från bilar som rullar förbi, ser att du kommit ännu en bit. Du har tydligen en del kvar av tålamod, det b

• Lite justeringar behövs. Tusen tack igen Pools för dina fina bilder som du skickade. Varit i Vårgårda för en kontakt med SFRO och han ska skriva ett intyg om att det är ett ändrat fordon från original

• Det är den korta längden på styrstaget som oroar mig mest:confused:. Har inte mätt totalängden på kuggstången än men slaglängden är 90 mm åt varje håll,min skiss kan nog förvilla lite eftersom damaske

Posted Images

• Author
comment_125978

Nja, jag är inte uppfinnaren av häxkoket, Anders det finns andra här på intranätet som hittar på massa dumheter , men vissa saker är väldigt intressant att prova(det här gav bara en liten frätskada på ett knä, jag är väl lite för oförsiktig):oops:/Leif(det är ännu värre saker på gång med lite oxalsyra för att ta bort rost, ska bli intressant att prova:shh:)

• Author
comment_126113
post-6663-144839280277_thumb.jpgNågra småbucklor, tennade(kan konstatera att det var ett vettigt beslut att låta ett proffs fixa skönhetsbehandlingen av akterpartiet, både tidsmässigt och kvalitetsmässigt), jag har tyvärr inte den tiden som krävs för att lära mig tennspackla på ett snabbt och snyggt sätt:think:/Leif

post-6663-144839280201_thumb.jpg

post-6663-144839280259_thumb.jpg

post-6663-144839280266_thumb.jpg

post-6663-144839280271_thumb.jpg

• Author
comment_126253
post-6663-144839280497_thumb.jpgDet märks att man inte är så ung längre. Efter fyra timmar med vinkelslipen skriker ryggen: Nu får du ge dig gubbjäkel, efter 6 timmar skriker armarna och händerna ge dig nu då, efter åtta timmar säjer munnen: Var det nån som sa nåt?. Som sagt var reaktionsförmågan är inte som förr:p/Leif