MatteWalle June 1, 2012 Report June 1, 2012 Hej!Jag är helt ny på forumet, men ha varit och kikat här förut och tycker de är en bra och lärorik sida .För ett år sedan köpte jag mej en fullt fungerande -Ford Fairlane 500 Sports Coupe -62:) Citera
JanneJ June 1, 2012 Report June 1, 2012 Hej!Jag är helt ny på forumet, men ha varit och kikat här förut och tycker de är en bra och lärorik sida .För ett år sedan köpte jag mej en fullt fungerande -Ford Fairlane 500 Sports Coupe -62:)Välkommen hit fairlane är en cool bil, har du några bilder?HälsningarJanne Citera
MatteWalle June 1, 2012 Author Report June 1, 2012 Tack så mycket ! , inte jätte bra bilder.. men kan skaffa fram så fort som möjligt Citera
MatteWalle June 1, 2012 Author Report June 1, 2012 Här kommer några bilder, de är ett rullande renoverings objekt. Men går rikigt fint i motor och låda det är en 351 Windsor motor med en C4-låda. Citera
JanneJ June 1, 2012 Report June 1, 2012 Den kan bli helfräck när du har tvättat bort raggarbilsstuket, här lite inspiration: Citera
MatteWalle June 1, 2012 Author Report June 1, 2012 Jo, som sagt de finns en del jobb men jag ska inte ta mej vatten över huvudet och ta för mej för stora projekt. Så jag inte kan vara ute och glida... de där va riktigt frän kärra Citera
mhdin June 1, 2012 Report June 1, 2012 Välkommen, kul med andra bilar med.För stora projekt är inte för alla, jag kör som du lite då o. då, den är till för att åkas med. Citera
MatteWalle June 2, 2012 Author Report June 2, 2012 Tack tack , nä precis, tar man små projekt itaget så kan man fortfarande glida! Citera
Recommended Posts