AndersErlandsson Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 Kromlisterna runt bilen , är det kromad plast eller metall?Är det trummor eller skivor på bromsarna? Lätt att få tag på klossar/belägg?Hur är det med andra icke-kaross delar? Stötdämpare/fjädrar/styrleder/länkarmar osv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baretta2 Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 kromlister=metall,skivor fram,trummor bak,custom racing i örebro har fått fram alla delar jag behövt än så länge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersErlandsson Posted June 4, 2012 Author Report Share Posted June 4, 2012 ok det tackar jag för. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Ljungkvist Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 Hansen Racing har delar..USA-delar i Sunne köpte jag bla bladfjädrar bak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts