Jump to content

Recommended Posts

Har hängt här ett tag och är nu medlem i CMC "på riktigt" så det är kanske dags för en kort presentation:

Är tillbaka i Sverige efter några år i USA och i containern hem följde en svart Pärla; en av mig djupt, av familjen i övrigt inte lika passionerat, älskad Mustang... Jag har varit intresserad av amerikanska bilar i allmänhet i 15 år (Spec Dodge RAM/Challenger/Charger... F-150 etc o tidigare Chevy o Chrysler) och nu Mustang i synnerhet. :cool:

Lyckan över att få ratta en Musse är obeskrivlig o jag drömmer ständigt om tunes o bling till min baby... ;)

Tack till alla Mustangentusiaster här som svarar på mina nybörjarfrågor.

Anyways, kul att få vara här och hoppas på att få se några av er irl!

• 2 weeks later...

Hej Nena!

Dåligt med välkomnandet här ser jag. Är själv entusiast av äldre Mussar, men alla

årsmodeller är ju ändå Mussar. Så välkommen in i gänget. Vi har mycket trevligt

här på forumet och på våra träffar runt om i landet. Nu närmast i Umeå och Arjeplog.

Mvh.

P-O

Hej Nena!

Dåligt med välkomnandet här ser jag. Är själv entusiast av äldre Mussar, men alla

årsmodeller är ju ändå Mussar. Så välkommen in i gänget. Vi har mycket trevligt

här på forumet och på våra träffar runt om i landet. Nu närmast i Umeå och Arjeplog.

Hej och tack, det värmer! Ser fram emot att få träffa några av er framöver i sommar, tyvärr inte norröver då jag är bortrest.

Tack även till Buset för välkomnande! :) //Magdalena