Cab73 June 8, 2012 Report June 8, 2012 Ska köra vid bröllop och andra festligheter och söker flaggor+hållare som är lämpliga att sätta på framskärmarna. Även intresserad av att ha någon dekoration på huven. Tips om var man kan finna det jag söker mottages tacksamt!MvhDaniel Carlsson Citera
pools June 8, 2012 Report June 8, 2012 Hej!Flaggfästen är jag också intresserad av. Försökte med en kraftig magnet, menframskärmen är för mycket böjd. Den ramlar av.Däremot dekoration av huven går bra med Sverigeband. Blå-gula band. Eftersomdu har en cab, kan du fästa banden i hålen som cabbens styrpinnar ska ner i.I bågen ovanför framrutan alltså. Sen fäster du banden i huvlåset. Jag har ingenbra bild framifrån, men bakifrån ser det ut så här:Mvh.P-O Citera
pools June 18, 2012 Report June 18, 2012 Jag såg sådana flaggor på Jula idagVilka flaggor då?Mvh.P-O Citera
NackaBosse June 19, 2012 Report June 19, 2012 Man borde kunna fixa nåt fäste, som man kilar in mellan motorhuven och flygeln, som kläms fast när man stänger huven. Citera
cocke1948 June 19, 2012 Report June 19, 2012 Jag bara sprang förbi och såg att det var i pall och pallkragar,förmodligen avsett för studentkörningar el. dylikt så det är inte säkert att det ingår i deras ord. sortiment Citera
Recommended Posts