ThomasFB June 14, 2012 Report June 14, 2012 Kanske en tråd där fåfänga tillåts?Personliga föremål av intresse: Ur, pipor, kepsar, skor, rekvisita, vintage, rariteter...anything goes. Kanske en historia bakom föremålet? Länkar till utöver-det-vanliga eller knasiga föremål ?Finns det andra ur-intresserade på forumet än jag? Det går hi-tec i klockor numera: Nice: Nice i kubik: Man kan ju alltid drömma... Citera
FastMagnus June 21, 2012 Report June 21, 2012 Kanske en tråd där fåfänga tillåts?Personliga föremål av intresse: Ur, pipor, kepsar, skor, rekvisita, vintage, rariteter...anything goes. Kanske en historia bakom föremålet? Länkar till utöver-det-vanliga eller knasiga föremål ?Finns det andra ur-intresserade på forumet än jag? Det går hi-tec i klockor numera: Nice: Nice i kubik: Man kan ju alltid drömma...Man kan ju alltid undra; var går "våran" gräns av fåfänga? http://www.ebay.com/itm/PATEK-PHILIPPE-3974-R-MINUTE-REPEATER-PERPETUAL-AUTOMATIC-/200698861405?pt=Wristwatches&hash=item2eba95975d Citera
JanneJ June 21, 2012 Report June 21, 2012 Jag slutade med armbandsur för många år sedan, kände mig stressad och att jag hela tiden kollade vad klockan var. Numera jobbar jag till jag är klar och litar på att magen säger till när det är lunch . Att kolla tiden på mobilen är lite omständigare och jag känner att den inte är lika "på".Här är en av klockorna som ligger i byrålådan, en STCC klocka med Tommy Kristofferssons Audi, en reklampryl från när STCC var som störst. Citera
ThomasFB June 22, 2012 Author Report June 22, 2012 En Patek Philippe at 750k och ebay. Dom går säkert bra ihop.... Citera
Backman cmc 1152 June 24, 2012 Report June 24, 2012 Man kan ju alltid drömma................................Eller så köper man sig en sån här...Eller varför inte en Breitling oxså så kan man byta efter humör. Citera
ThomasFB August 7, 2012 Author Report August 7, 2012 Man kan hitta lite av varje i sina kollektioner...Denna papperspåse dök upp vid en garagestädning idag. Har ingen aning hur den har hamnat i mitt garage. Citera
Recommended Posts