BUSET June 20, 2012 Report June 20, 2012 bygger modeller på fritidenbehöver 9mm pistolhylsor till ett bygge någon som skjuter på bana som kan plocka på sig ett gäng?porto betalas av mig såklartmvh bossebocarlsson1@telia.com Citera
BUSET June 24, 2012 Author Report June 24, 2012 verkligen ingen? för att klargöra ärendet lite så är det alltså hylsor (som slängs..) jag behöver!det finns dyra dekorationsvarianter på hobbex mf men dom är dyra och rätt westerninspirerade Citera
Per Berglund June 24, 2012 Report June 24, 2012 Jag vet ingen som har hylsor men som f.d hemvärnsman är jag lite insatt.De som håller på med skytte laddar om allt och slänger dessa först när de gått ur tolerans.I hemvärnet dock så återvanns allt till skrot.Så kolla med hemvärns män!Nu är det nog väldigt ovanligt med 9mm k-pist där gissar jag.När jag var med var det enbart 5.56mm och 7.62mm.9mm är enbart i k-pist som nästan skrotats är min gissningAnnars åk bara ut till närmaste skjutbana!Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Citera
BUSET June 24, 2012 Author Report June 24, 2012 ja det behöver inte vara exakt 9mm men i den "typen"minns när jag var liten o man var ute på ödegårdar o sprang där hemvärn o annat folk hade lagt av en o annan salva,då fanns det hylsor mest överalltantagligen något mer kontrollerat idag.ja jag har också tänkt dra på nån skjutbana men tänkte att någon av alla här borde sitta inne med grejerna Citera
1096 June 24, 2012 Report June 24, 2012 Tjena!Det kan vi ordna.Skjuter 9mm, .38Special samt .357Magnum och givetvis även mycket .22lr... På banan där jag håller till vet jag att den finns en del 9-hylsor av militär typ, dessa har en annorlunda tändhatt och passar inte lika bra för handladdning. Därför blir de ofta kvar på backen. Mvh, Citera
BUSET June 25, 2012 Author Report June 25, 2012 toppenjag skickar ett PM med lite mer infomvh bosse Citera
Alabama Grill June 28, 2012 Report June 28, 2012 Om jag får för mig att lufta min Beretta 92F skickar jag ett par förbrukade mag till dig. Citera
BUSET July 9, 2012 Author Report July 9, 2012 först,stort tack till John för hjälpen!Danne,kan gärna ta emot vad du får över någon gång roligt nog har jag just en M92f liggandes här hemma (för alla poliser samt övriga läsare är detta en gummipistol) Citera
Alabama Grill July 16, 2012 Report July 16, 2012 först,stort tack till John för hjälpen!Danne,kan gärna ta emot vad du får över någon gång roligt nog har jag just en M92f liggandes här hemma (för alla poliser samt övriga läsare är detta en gummipistol)Den ligger inte hemma. Jag bär den på mig ;-) Citera
BUSET July 17, 2012 Author Report July 17, 2012 ja DU ja men du är ju halvamerikan så det är väl typ lag i den staten du bor i (alabama) Citera
Recommended Posts