Jump to content

Ulva Kvarn (Uppsala) ti 26/6


MOS

Recommended Posts

Förra året fick inte veteranbilarna plats så folk åkte hem i protest (vilket jag oxå skulle har gjort om jag ställt ut den gången)

I går var det minst antal bilar på hela året (?) i övrigt, finns det något samband tror ni?

Jag personligen och dom jag åker med är där det att se Gamla fina veteranfordon inte flångnya plastmustangen i olika färger.

Ni har aldrig tänkt tanken att det inte passar in så där jättebra med det övriga som ställs ut där?

Antar att det inte gör nån skillnad men nu har jag vädrat min åsikt iaf.

Link to comment
Share on other sites

Förra året fick inte veteranbilarna plats så folk åkte hem i protest (vilket jag oxå skulle har gjort om jag ställt ut den gången)

I går var det minst antal bilar på hela året (?) i övrigt, finns det något samband tror ni?

Jag personligen och dom jag åker med är där det att se Gamla fina veteranfordon inte flångnya plastmustangen i olika färger.

Ni har aldrig tänkt tanken att det inte passar in så där jättebra med det övriga som ställs ut där?

Antar att det inte gör nån skillnad men nu har jag vädrat min åsikt iaf.

Det är ju faktiskt arrangören som godkänt att det är mustangtema och att det inbegriper alla årsmodeller.

Inte vi från klubben.

Mustangklubben som sådan har valt att inte officielt finnas med på arrangemang där inte alla våra medlemmar är välkomna.

Tex Travbanan på Rättvik, utsällningen mitt i uppsala osv.

Hur som i detta fallet, Vänd dig till de som arrangerar Ulva Kvarn träffen och de som släpper in nya plastmustanger istället.

Själv är jag så pass öppen för alla sorter att jag helt enkelt kan titta på det jag vill se och ignorera de bilar eller folk jag inte vill se.

Det som är värre anser jag är att de inte skalar räkorna riktigt samt att det serveras på polarbröd. Inte OK!

Min personliga åsikt.

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...