July 13, 201212 yr comment_118015 Kul.att få åka med! Jag erkänner att det skulle vara otroligt kul att köra
July 17, 201212 yr comment_118242 Åkte med en gång till å det var lika kul denna gång! 11,7 låter snabbt!
August 4, 201212 yr Author comment_118988 11.70 är vårt index, bilen går fortare än så i verkligheten.Tack för visat intresse.Hans Olsson
August 4, 201212 yr comment_119001 11.70 är vårt index, bilen går fortare än så i verkligheten.Tack för visat intresse.Hans OlssonImponerande! Ser i din signatur att du gillar strokers. Har du erfarenhet av 351c strokers? (är själv i begrepp att stroka) . Åker du under 11.7 med 351c 4v i relativt orört skick??? Hur som helst bjuder du på en jättetrevlig repa och jag hoppas du postar fler medåkarvideos så att vi som drömmer får åka med å inspireras
August 4, 201212 yr Author comment_119005 Våran klass heter "Stock Eliminator" därför står det "Stockers" i min signatur.Blueprintning och fri duration på kammen är några av dom få saker vi kan göra åt motorn.Holley 780 vakumm förgasare och oportade toppar och insug använder vi.Bästa tid och hastighet är 11,26-190 km på 1/4 milen.Bilen väger 1550 kg på startlinjen.
August 4, 201212 yr comment_119008 Våran klass heter "Stock Eliminator" därför står det "Stockers" i min signatur.Blueprintning och fri duration på kammen är några av dom få saker vi kan göra åt motorn.Holley 780 vakumm förgasare och oportade toppar och insug använder vi.Bästa tid och hastighet är 11,26-190 km på 1/4 milen.Bilen väger 1550 kg på startlinjen.Väldigt bra tid . stall speed å utväxling? När tävlar du nästa gång? Jag skulle verkligen vija vara där å kanske få snacka lite med dig . Har nog själv en #hemlig# dröm om att dra nån repa på banan....(Min läsförmåga verkar inskränka sig till det huvet e fullt av... stroker...)
August 4, 201212 yr comment_119009 Här är en av dom bästa körningarna hittills. Jag kände t o m axet bakom datorn! Tack för åkturen! Hur mycket blir jag skyldig för bränsle?
August 4, 201212 yr Author comment_119010 Runt 5000 varv låser turbin på.Bakaxeln har lite drygt fem till ett i utväxling.Motorn är inte riktigt klar för montering än.Tierp vecka 39 är nog första racet i år omdet vill sig väl.Tack.
August 4, 201212 yr Author comment_119011 Jag kände t o m axet bakom datorn! Tack för åkturen! Hur mycket blir jag skyldig för bränsle? Haha,det bjuder jag på.VP racefuel får vanlig macksoppa att verka som rena fyndet.
August 4, 201212 yr comment_119012 Runt 5000 varv låser turbin på.Bakaxeln har lite drygt fem till ett i utväxling.Motorn är inte riktigt klar för montering än.Tierp vecka 39 är nog första racet i år omdet vill sig väl.Tack.Då håller jag tummarna för v39. Om jag kan för jobbet kommer jag att vara där! Gillar du fanta eller coca cola? Vill ju inte komma tomhänt...
August 4, 201212 yr Author comment_119014 Så här ser bilen ut,den silverfärgade Mach 1an är Bosse Nylund från Åland. All läsk är god.
August 4, 201212 yr comment_119017 Så här ser bilen ut,den silverfärgade Mach 1an är Bosse Nylund från Åland. All läsk är god.wow! jag är utan ord...... vilket sällan händer . Grymt beskriver bara lite av vad jag känner när jag ser hjullyftet! Jag tar nog med bullar åxå...
August 4, 201212 yr Author comment_119018 Vad har du för bakaxel upphängning ?John Calvert bladfjädrar och momentstag.Strange stötdämpare.
August 4, 201212 yr comment_119020 John Calvert bladfjädrar och momentstag.Strange stötdämpare.Otroligt att all den kraften som fordras för att lyfta framvagnen verkligen kommer ner i backen....Fantastiskt!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.