KenHT68 July 17, 2012 Report July 17, 2012 Hej alla !Är på gång att köpa ny baklucka, och undrar då: Vilka bokstäver skall man välja (vilka är bäst), med pinnarsom man får borra hål till eller självhäftande.( Är inne på självhäftande.) Ser på mina original-bokstäver att dom är tjockare inederkant, vilket är snyggt. Är nyproducerade det också ? (Ser ej så ut på bilderna när man söker runt på nätet)Var köper man dom mest original-lika här i Sverige ? Listen får jag självklart borra för, men bokstäverna tar emot att borra två hål till varje.Ha det gott i sommar, o kör lugnt.MVH KenHT68 Citera
Per Berglund July 18, 2012 Report July 18, 2012 Självhäftande utan tvekan!Borra med pinnar blir aldrig bra ens om man lyckas göra det perfekt. Citera
KenHT68 July 19, 2012 Author Report July 19, 2012 Ok, tack Per.Vet du var man kan köpa dessa bokstäver här i Sverige som överensstämmer med originalet ?MVH KenHT68 Citera
KenHT68 July 27, 2012 Author Report July 27, 2012 Är dessa identiska med original-bokstäverna ? Citera
Per Berglund July 28, 2012 Report July 28, 2012 Det finns som sagt både med och utan pinnar.Vill du ha EXAKT så köp helt enkelt original och helt enkelt klipp/slipa bort pinnarna.Men spelar det egentligen någon roll om det skiljer en smula?Smidigast få "stick on" direkt.Din bil är ju ändå inget original i övrigt Citera
KenHT68 July 29, 2012 Author Report July 29, 2012 Du har rätt, Per. Jag satsar nog på "stick on" ändå. Jag är inget original freak, huvudsaken att det blir snyggt.Vet du vilka som har bra "stick on"-bokstäver ? Citera
Recommended Posts