July 17, 201212 yr comment_118230 Hej alla !Är på gång att köpa ny baklucka, och undrar då: Vilka bokstäver skall man välja (vilka är bäst), med pinnarsom man får borra hål till eller självhäftande.( Är inne på självhäftande.) Ser på mina original-bokstäver att dom är tjockare inederkant, vilket är snyggt. Är nyproducerade det också ? (Ser ej så ut på bilderna när man söker runt på nätet)Var köper man dom mest original-lika här i Sverige ? Listen får jag självklart borra för, men bokstäverna tar emot att borra två hål till varje.Ha det gott i sommar, o kör lugnt.MVH KenHT68
July 18, 201212 yr comment_118294 Självhäftande utan tvekan!Borra med pinnar blir aldrig bra ens om man lyckas göra det perfekt.
July 19, 201212 yr Author comment_118334 Ok, tack Per.Vet du var man kan köpa dessa bokstäver här i Sverige som överensstämmer med originalet ?MVH KenHT68
July 28, 201212 yr comment_118716 Det finns som sagt både med och utan pinnar.Vill du ha EXAKT så köp helt enkelt original och helt enkelt klipp/slipa bort pinnarna.Men spelar det egentligen någon roll om det skiljer en smula?Smidigast få "stick on" direkt.Din bil är ju ändå inget original i övrigt
July 29, 201212 yr Author comment_118745 Du har rätt, Per. Jag satsar nog på "stick on" ändå. Jag är inget original freak, huvudsaken att det blir snyggt.Vet du vilka som har bra "stick on"-bokstäver ?