ahlinarN July 26, 2012 Report July 26, 2012 hej! jag ska köpa en ny förgasare till min 70a HT. det är den stora sexan i (250cui) men jag vet ine vad jag ska ha för förgasare. ni som kan och vet får gärna länka eller skriva vilka modeller som passar bäst. tack på förhand! Citera
200 July 27, 2012 Report July 27, 2012 hejgå in på classic inlines.com,dom har massor av bra info+ ett väldigt bra forum ett alternativ är att köpafalcon performance handbook där står det en massa om hur man bygger om raka sexor väldigt bra bokboken går att köpa på mustang books i englandmvh björn Citera
ahlinarN August 5, 2012 Author Report August 5, 2012 hejgå in på classic inlines.com,dom har massor av bra info+ ett väldigt bra forum ett alternativ är att köpafalcon performance handbook där står det en massa om hur man bygger om raka sexor väldigt bra bokboken går att köpa på mustang books i englandmvh björnOkej, ska kika på det tack! Citera
Recommended Posts