mill August 7, 2012 Report August 7, 2012 Hoj!Har en svart -05 GT med vinge, men tänkte ta av den. Enklare och bättre hade varit att byta baklucka med någon som inte har en vinge, men vill ha en.Någon här på forumet kanske? Citera
Alabama Grill August 9, 2012 Report August 9, 2012 Har för mig att vingen sitter med dubbelhäftande tejp??? Är dock inte 100 säker. Men om den är det så kan du alltid värma och sen ta en bit fiskelina och "såga" igenom. Citera
RoTe August 9, 2012 Report August 9, 2012 Har för mig att vingen sitter med dubbelhäftande tejp??? Är dock inte 100 säker. Men om den är det så kan du alltid värma och sen ta en bit fiskelina och "såga" igenom.Visst är det så, men det blir ganska fult att ha fyra hål i bagageluckan sen... Citera
mike85 August 9, 2012 Report August 9, 2012 Det är två skruvar på varje sida + tejp. Jag svetsade igen hålen och lackade. Citera
mill August 11, 2012 Author Report August 11, 2012 Visst är det så, men det blir ganska fult att ha fyra hål i bagageluckan sen...Jepp, därför jag tänkte att det vore smidigare/snyggare att byta med någon annan Citera
Recommended Posts