Pär Alverland August 12, 2012 Report August 12, 2012 Ska beställa nytt vinyltak från Summit.Frågan är om vinyltak till 65-66 passar till en -67Hälsningar Pär Citera
mhdin August 12, 2012 Report August 12, 2012 Står så på sidan, annars kan du ju kolla med Mustang Unlimited med. Dom har ett större utbud när det gäller kaross mm. Citera
Pär Alverland August 12, 2012 Author Report August 12, 2012 Billigare på Summit,har alldrig beställt därifrån förut .Hur lång tid brukar det ta att få hem grejorna? Citera
pools August 22, 2012 Report August 22, 2012 Ska beställa nytt vinyltak från Summit.Frågan är om vinyltak till 65-66 passar till en -67Hälsningar PärSvaret är nej! 67-68 har större kaross, bredare. Så det går inte.Mvh.P-O Citera
Pär Alverland August 22, 2012 Author Report August 22, 2012 Det var tråkigt att höra har redan beställt ett .Hälsningar Pär Citera
laxkungen August 22, 2012 Report August 22, 2012 Det var tråkigt att höra har redan beställt ett .Hälsningar PärJag har precis satt dit mitt nya vinyltak på min 66:a och med tanke på hur stort det var så hade det nog räckt till vilken mustang som helst. Så det är nog ingen fara med det du har beställt. Om så är fallet så får du isåfall skicka tillbaka det. Citera
mhdin August 22, 2012 Report August 22, 2012 Jag tror inte heller du ska vara orolig, det stod faktiskt att det skulle passa 65-70. Citera
Pär Alverland August 23, 2012 Author Report August 23, 2012 Det var min första tanke att vinyltaket var väl tilltaget i storlek så det ska passa till årsmodell 65-70, bara att hoppas att det passar Citera
mhdin August 23, 2012 Report August 23, 2012 Skriv gärna en rad när du fått det, jag är nyfiken. Citera
Pär Alverland August 31, 2012 Author Report August 31, 2012 Idag kom vinyltaket från Summit,det kommer inte vara något problem med storleken då det är stort nog, ganska precis på längden på bredden blir det mycket över/Pär Citera
mhdin September 1, 2012 Report September 1, 2012 Idag kom vinyltaket från Summit,det kommer inte vara något problem med storleken då det är stort nog, ganska precis på längden på bredden blir det mycket över/PärBra att det blev rätt, nu är det bara det roliga kvar. Citera
Happy September 1, 2012 Report September 1, 2012 Det ska finnas olika sorters vinyltak billiga och något dyrare= bättre kvalitetVad köpte du? Citera
laxkungen September 1, 2012 Report September 1, 2012 Det ska finnas olika sorters vinyltak billiga och något dyrare= bättre kvalitetVad köpte du?För min del så fick jag med taket när jag köpte bilen. I övrigt så skall man inte snåla utan satsa på kvalitet och exempelvis från VP autoparts så får du bra grejer till bra pris och snabb leverans. Sen gäller det att göra ett ordentligt underarbete samt satsa på ett riktigt bra spraylim. Började med att använda biltemas spraylim som inte riktigt fungerade som det skulle. Köpte då mekonomens spraylim för 235:- som var kanon och resultatet blev riktigt bra. Men ta god tid på dig och se till att vara två samt var noga med att märka upp biltak och vinyltak innan påsättning.Lycka till! Citera
Pär Alverland September 1, 2012 Author Report September 1, 2012 Vinyltaket jag beställde från summit är tillverkat av scott drake om det är bra eller dåligt vet jag inte än. Citera
Recommended Posts