laxkungen August 27, 2012 Report August 27, 2012 När jag satte i klippsen för listerna runt rutorna på min 66:a så finns det två stycken skruvar (motsv) på vardera sida på fram och bakruta. Vad har dessa dubbelskruvar för funktion? Citera
fast66 August 27, 2012 Report August 27, 2012 På 66orna sitter clipsen normalt på "piggar" som är svetsade, då dessa går av (tex vid demontering) så skruvas clipset fast med en speciell skruv som är doppad i ett tätningsmedel. Min gissning är att det ska sitta clips fästa vid dessa skruvar../Classe Citera
laxkungen August 27, 2012 Author Report August 27, 2012 På min 66:a fanns alla ordinarie "piggar" kvar, men jag blev inte klok på dessa extra dubbelpiggar vad dessa har för funktion då det inte går att få dit ett klipps samt att de står ut något mer än övriga piggar. Citera
mhdin August 27, 2012 Report August 27, 2012 På min 65:a sitter clipsen med skruv.Men fråga Lars Oscarsson han är en klippa på det här. Citera
Recommended Posts