Jump to content

1965 Mustang Coupe!!


evert cmc1622

Recommended Posts

Hej!

Lite intresserad av att köpa en gammal Mustang igen. Hade en 66 Springtime Yellow förra året . Titta på bilden där ratten sitter, är det rally pack mätare eller? En äldre man som har haft den i 45 år otroligt. 53.000 miles = 8900 mil tror jag. Hur vanligt är det med vitt vinyltag egentligen? Äkta Black plates bil med ser jag,bilen har aldrig lämnat kalifornien. Min vän Gregg bor bara 45 minuter bort där bilen finns i kalifornien,pratade med han igår.Han kunde kolla in bilen. Vad tror ni om bilen? Han trodde att man kunde pruta ner den 2000 dollar.

Här kommer länken: http://inlandempire.craigslist.org/cto/3219175646.html

post-3064-144839219793_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tyckte att den såg fin ut och vitt vinyltak är ganska ovanligt då de flesta har svart vinyl. Det fanns svart eller vitt vinyltak som tillval när man köpte sin mustang. Rallypack fanns som tillval på GT bilarna och man kan se om det är äkta om det står rallypack på instrumentet. I regel och det tror jag även här så har man satt dit detta i efterhand då detta inte är någon GT. Angående vitt vinyltak på mustanger i Sverige så har jag en sådan och jag har aldrig tidigare sätt någon sådan i Sverige så det är ovanligt. Om du köper denna vackra bil så var beredd på att det finns rost även om den har gått i Kalifonien. Kolla med ägaren när vinylen är bytt och om han isåfall inte har använt silikon. Har han mot förmodan aldrig bytt vinyl så har du garanterat rost under vinylen. Så var noga med att kolla upp bilen. Lycka till!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...