Jump to content

Ny medlem


Mattias86

Recommended Posts

Hej Allihop

Jag är som sagt ny här så jag tänkte presentera mig lite. Jag heter Mattias och bor 2,5 mil utanför Umeå. Jobbar som väktare på Securitas, vilket jag trivs jättebra med. Har varit anställd hos Securitas sedan 2007, och det jag trivs bäst med på jobbet är all variation man får när man kör fastighet. Det kan vara allt mellan fixa Ventilationer till säkringsbyten. Har två bröder, en tvilling och en äldre bror. Jag har en 1992 Mustang LX, som jag importerade ifrån Florida förra hösten. Bilen är en gammal polis bil, med Coilovers fram och andra topplagringar, Hela framvagnen är bytt ut mot rör framvagn b la, Riktigt rolig bil som tyvärr har stått pga växellådsras på treans växel. Kommer därför att uppgradera lådan till en G Force låda dom man ändå ska riva.

Det var lite om mig och om min bil.

Tack

Mattias

Link to comment
Share on other sites

Välkommen! Hoppas att vi ses på Wheels Nat Norr nästa sommar.

Mvh. Mats Nilsson

CMC 2089

Ohh.. jäklar?? Kommer du till Wheels nästa sommar? Det ser jag fram emot, Bulan.:D

Jag som hade hoppats på att vi skulle ses i Arjeplog i somras. Men bättre sent än aldrig.;)

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Välkommen till forumet Mattias. Jag hoppas ju att du vill bli medlem i klubben också.:D

Ring mej gärna om det är nåt du funderar över, då det gäller klubben eller bilen. Vi har

träffar tredje onsdagen varje månad nu i höst. Var nånstans utanför Umeå bor du?

Själv bor jag i Vindeln.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Ohh.. jäklar?? Kommer du till Wheels nästa sommar? Det ser jag fram emot, Bulan.:D

Jag som hade hoppats på att vi skulle ses i Arjeplog i somras. Men bättre sent än aldrig.;)

Mvh.

P-O

Ja sorry, i år krånglade nästan allt men om jag kommer nästa år kanske du förlåter mig för Arjeplog.:D

Mvh. Mats

Link to comment
Share on other sites

Välkommen till forumet Mattias. Jag hoppas ju att du vill bli medlem i klubben också.:D

Ring mej gärna om det är nåt du funderar över, då det gäller klubben eller bilen. Vi har

träffar tredje onsdagen varje månad nu i höst. Var nånstans utanför Umeå bor du?

Själv bor jag i Vindeln.

Mvh.

P-O

Hej P-O

Det känns kanon roligt att vara medlem, ska bli roligt att se alla medlems bilar.

Var kommer träffen att hålla till?

Jag bor i Vännäs men uppvuxen i gräsmyr.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Hej igen!

Nästa träff blir den 17:e oktober. Vi håller till på café Mekka. Om du ger mej ditt

mobilnummer så lägger jag in dej i min SMS-lista. Då kommer du att få ett SMS

någon eller några dagar för en träff.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...