Janne H September 30, 2012 Report September 30, 2012 Ställde av bilen i kväll.Det blev nästan 900 mil i år.Efter tvätt av motorcykel och bil idag så gick de till vintervila.Längtar redan till våren.Janne H:( Citera
NackaBosse October 1, 2012 Report October 1, 2012 Har entusiastförsäkring så jag slipper ställa av, behöver bara ställa in;) (i garaget alltså) Citera
Janne H October 1, 2012 Author Report October 1, 2012 Har entusiastförsäkring så jag slipper ställa av, behöver bara ställa in;) (i garaget alltså)Min bil är inte tillräckligt gammal för det!får vänta 18 år tillJanne H Citera
Gtttggg October 1, 2012 Report October 1, 2012 Jag ställde av min bil i fredags utan att tvätta den för den är inte så skitig men däremot nyservad nu. Ska ändå tvätta av "garagedammet" till våren. Det blev 414 mil i år. Citera
Alabama Grill October 14, 2012 Report October 14, 2012 26e augusti ställde jag ofrivilligt av bilen. Smällde in i sargen på Läkerol-arena under en hockeymatch med högerfoten först... i lite för hög hastighet. Citera
JohnRB October 14, 2012 Report October 14, 2012 26e augusti ställde jag ofrivilligt av bilen. Smällde in i sargen på Läkerol-arena med högerfoten först i lite för hög hastighet.Ajabaja. Vad skulle ni der med foten ;-) Citera
Recommended Posts