Conny Gällivare October 12, 2012 Report Share October 12, 2012 Hej. köpte en GT500-10 i tisdags å körde den 145 mil från Falköping till Gällivare..vilken bil!!..ska nu montera dit stripsen å behöver få tag på Shelby-bokstäverna till bakluckan..nån som vet var man kan få tag på dessa?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny T October 13, 2012 Report Share October 13, 2012 Grattis till en kanonbil! Prova hos Grufmans om inte annat kan dom säkert fixa fram sådana åt dig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Gällivare October 13, 2012 Author Report Share October 13, 2012 Grattis till en kanonbil! Prova hos Grufmans om inte annat kan dom säkert fixa fram sådana åt dig.Ska kolla..tack. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 October 13, 2012 Report Share October 13, 2012 Varför har man tagit bort de?? ommålad? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Gällivare October 13, 2012 Author Report Share October 13, 2012 Varför har man tagit bort de?? ommålad?För att de ska dit efter stripsen..å d var väl ändå inte min fråga eller???..åsså heter d väl omlackad..inte ommålad??..har du haft nån Shelby me omonterade strips eller..? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nena October 13, 2012 Report Share October 13, 2012 Hej. köpte en GT500-10 i tisdags å körde den 145 mil från Falköping till Gällivare..vilken bil!!..ska nu montera dit stripsen å behöver få tag på Shelby-bokstäverna till bakluckan..nån som vet var man kan få tag på dessa??http://www.shelbystore.com/product-p/s8ms-16606.htm De skickar till Sverige o du kommer inte upp i tullavgiftsgräns för bokstäverna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Gällivare October 13, 2012 Author Report Share October 13, 2012 Tyvärr fel..d mindre på vänster sida fram till 09..jag ska ha d större som går över hela bakluckan.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 October 13, 2012 Report Share October 13, 2012 Då behöver du väl bara lite ny dubbelhäftande tejp om du har kvar de . sitter bara på sidorna på min :- Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Gällivare October 14, 2012 Author Report Share October 14, 2012 D är ju därfor jag behöver nya..dom finns ju inte kvar..tyvärr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse65 December 19, 2012 Report Share December 19, 2012 Hej. Va kul, jag har köpt en oxå shelby GT500 2011 synd bara på all snö just nu. Kolla me exclusiv cars i sthlm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmc1125 December 20, 2012 Report Share December 20, 2012 Va kul med fler shelbys i norr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Gällivare December 26, 2012 Author Report Share December 26, 2012 jaså har du?..då blev man inte ensam:rolleyes:..va blev d för färg då?..säg inte grå Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
sturk February 1, 2013 Report Share February 1, 2013 För att de ska dit efter stripsen..å d var väl ändå inte min fråga eller???..åsså heter d väl omlackad..inte ommålad??..har du haft nån Shelby me omonterade strips eller..? Målar med färg. Lackar med lack. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse65 February 22, 2013 Report Share February 22, 2013 jaså har du?..då blev man inte ensam:rolleyes:..va blev d för färg då?..säg inte gråsvart med silver stripes:D Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Gällivare February 26, 2013 Author Report Share February 26, 2013 (redigerad) Låter fint..då får vi hälsa när vi möts då Ändrade %s av %s (%s) fel färg Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts