Daniel Linde October 14, 2012 Report October 14, 2012 Jag tänkte följa tokstollens färd... Kanske nån som missat det!// Danne Citera
Daniel Linde October 14, 2012 Author Report October 14, 2012 Han har ju en liten bit kvar innan han är framme.Om jag räknade rätt så är det typ 111,000fett som är drygt 37km..Så drygt hälften kvar.Jag fryser bara jag ser värdena som han har på termometern Citera
mats g johansson October 14, 2012 Report October 14, 2012 Jo då. Han kom ner. Levande Kall kille, i dubbel bemärkelse... Citera
Alabama Grill October 14, 2012 Report October 14, 2012 Riktigt ballt! Felix fick på ett tidigt stadium problem med värmen i dräkten, med det gick bra. Riktigt bra kvällsunderhållning var det och grym produktplacering & PR av Red-Bull! Citera
BUSET October 15, 2012 Report October 15, 2012 vilken dröm att få göra ett sånt hopp!!hade jag varit utan barn och med pengar i fickan så hade jag inte tackat nej!! i övrigt är det väl liite farligt he he..jag har "bara" haft turen att hoppa från ett plan och det var inte fy skam det heller Citera
Recommended Posts