ThomasX October 23, 2012 Report Share October 23, 2012 HejsanHar fått en skada på vår vita Chrysler Grand Voyager och behöver fixa plåt och lack.Försäkringsbolaget rekommenderade två olika verkstäder,Magno BilskadecenterGöteborgs LackcenterHar sedan tidigare tyvärr lite dåliga erfarenheter av verkstäder rekommenderade av försäkringsbolag.Några erfarenheter av ovanstående, eller rekommendation på bra plåt&lack i götegorg/kungälvTack, Thomas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAL October 23, 2012 Report Share October 23, 2012 Kolla med P-skadecentrum, www.buckla.se. Har gjort bra jobb åt mig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasX October 24, 2012 Author Report Share October 24, 2012 Kolla med P-skadecentrum, www.buckla.se. Har gjort bra jobb åt migTack för svar!Kan det stället ha hetat något annat tidigare, nåt med auto? Hade inne en bil på ett ställe som låg ganska precis där för några år sedan pga en p-skada, och den kom tillbaka tvåfärgad. senare släppte även lagret klarlack de lagt på. Det hette nåt med auto vill jag minnas. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAL October 25, 2012 Report Share October 25, 2012 Ingen aning, men värt att kolla upp eftersom vi har lite olika erfarenhet av dom :-). Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts