Jump to content

Tillbaka i Sverige


Recommended Posts

Hej! Jag heter Jenny och är en mustangfrälst tjej på 34 år, som efter nästan 9 år i Norge flyttat tillbaka till Sverige. Innan jag flyttade till Norge hade jag en 64 1/2 HT och två -65 cabbar (dock inte samtidigt). Eftersom vardagsbilen i Norge är så dyr kunde jag inte skaffa en i Norge, men nu känner jag att jag har möjlighet igen och är på jakt efter en fastback. Säg till om ni vet nån till salu!

Link to comment
Share on other sites

Hej! Jag heter Jenny och är en mustangfrälst tjej på 34 år, som efter nästan 9 år i Norge flyttat tillbaka till Sverige. Innan jag flyttade till Norge hade jag en 64 1/2 HT och två -65 cabbar (dock inte samtidigt). Eftersom vardagsbilen i Norge är så dyr kunde jag inte skaffa en i Norge, men nu känner jag att jag har möjlighet igen och är på jakt efter en fastback. Säg till om ni vet nån till salu!

Hej och välkommen!

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Se upp på den där i Stockholm....denna firma innehåller gökar som blåst folk tidigare.....mer säger jag inte...bara o googla på detta..

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Girly....du har ju skinn på näsan...

Du vet säkert detta...om inte...kolla på

classiccars.se eller usabil.nu

Tyvärr så utnyttjar många importörer detta gratis forum med till salu bilar....många är skrot för dyra pengar....

men det finns vissa pärlor för vettiga pengar men pruta för fan!!!!

Kolla många annonser så ser du att det är företagande bakom många annonser...även många privata importer som döljer sig där...

Tyvärr även företag som har misskött sig tidigare o blåst många personer på bilar o pengar...Så se upp....det finns många individer här i detta land som skor sig på andras hederlighet...men tyvärr de har ingen heder...

Lycka till...."my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Välkommen Jenny :) Kul o se dig o att du aktiverat dig på forumet. Ibland tror jag "nästan" att Mustang är en typisk tjejbil, fyrsitsig osv. Första ägaren till min bil var en tjej i Brooklyn, Wendy . Bara reta killarna lite som tror alla brudar kör v6 or :P

Ja dom tror väl dom ska få ha alla hästar för sej själva! :P

Link to comment
Share on other sites

Precis, Mustang HT 65, o de tidiga Mussarna är härliga. Skrev o efterlyser min första bil jag hade när jag levde som kille o var 21 år. En HT 1965, Vinröd. Nu för tiden känns det som jag hamnar under huven för mycket med motor mek o det vill jag inte så nu e det replikan istället en Mustang GT 2007a, självklart med V8 I ;)

Ja dom tror väl dom ska få ha alla hästar för sej själva! :P
Link to comment
Share on other sites

Precis, Mustang HT 65, o de tidiga Mussarna är härliga. Skrev o efterlyser min första bil jag hade när jag levde som kille o var 21 år. En HT 1965, Vinröd. Nu för tiden känns det som jag hamnar under huven för mycket med motor mek o det vill jag inte så nu e det replikan istället en Mustang GT 2007a, självklart med V8 I ;)

Iom att du lämnade målet öppet så måste jag bara fråga.... "levde som kille"?

Link to comment
Share on other sites

Ja - inte alla tjejer som bara gillar hästar med 4 ben! ;) Tack! FIn bil du har förresten - tror det är den tuffaste HTn jag sett! :D

Man tackar :) ... Bilen är döpt till (blod svett o tårar.... Och lite svordomar, och ev nåt könsord) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...