Jester Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Försöker fortfarande smälta att den andra California Special '68an i år försvunnit framför näsan på mig för en vecka sedan trots att jag slängt mig på flygplan till Stockholm såldes den när jag var i luften....men nä ja ä inte bitter! I brist på bil att köra hoppas jag på trevligt forum istället och eventuella bra tips på möjliga bilar. Söker som sagt California eller High Country Special från 68, men en normal coupe 67-68 med lite karaktär skulle göra mig glad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Hej.Välkommen in i Mustanggängets vida (vilda) värld;). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Åberg Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Lycka till med sökandet och välkommen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jester Posted July 18, 2013 Author Report Share Posted July 18, 2013 Tack, sökandet gick bra och sedan en tid står en GT/CS 68 i garaget som jag hittade i Danmark. Meadowlark Yellow med svarta GT/CS stripes, C-Code med renoverad originalmotor, C4. Näranog matching # förutom ett installerat dubbelt avgassystem med quad tips, GT valence och GT caps på stålfäljar. Ytligt moddad till GT mao. Någon som har en GT/CS eller HCS 68, skriv gärna en rad. Hur många finns i Sverige? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted July 18, 2013 Report Share Posted July 18, 2013 Trevligt att du hittade en bil, men var är bilderna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jester Posted August 9, 2013 Author Report Share Posted August 9, 2013 Trevligt att du hittade en bil, men var är bilderna.Här: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Så där ja, riktigt vacker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Instämmer med föregående, urtjusig:thumbup:/Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts