BUSET December 27, 2012 Report December 27, 2012 någon som testat detta och inte vill ha längre eller vill byta upp sig? jag tänkte skaffa en till min 3åring...då han sitter vid datorn och tjatar om hjälp med youtube (använda musen) kan tänka mig en begagnad,behöver inte vara snygg eller repfri bara den fungerar tar även emot tips på billiga men säkra i nyskick...sneglat lite på kina varianter men det vågar jag fan inte ta hem sonderat läget på tradera och blocket men antingen är det kina eller dyra ipads etc...(kanske någon som HAR en kina variant som funkar?...berätta)prisläge +/- 700kr Citera
Daniel Linde December 27, 2012 Report December 27, 2012 Hej,Har du kollat här: http://www.tabletkungen.se/// Danne Citera
BUSET December 28, 2012 Author Report December 28, 2012 ja jag har sneglat lite där men känner mig inte säker...någon som köpt? Citera
Per Berglund January 6, 2013 Report January 6, 2013 Du ångrar dig snabbt om du köper något annat än I-pad och köp nytt.Min 4åring leker jämt med våran och det funkar jättebra.har man den i ett fodral så är det extra skydd.Hela vår familj använder samma platta och faktiskt är det störst risk när fruntimret använder den i köket som receptbok.Billigast I-pad duger gott till alla bara man har trådlöst hemma Citera
mats g johansson January 6, 2013 Report January 6, 2013 Det finns alltid en risk med iPads i köket Citera
Gtttggg January 7, 2013 Report January 7, 2013 Det finns alltid en risk med iPads i köket Den var klockren!!! Modern skärbräda. Citera
Recommended Posts