MadMac June 28, 2004 Report June 28, 2004 Min renovering har gått lite trögt på sistone. Men nu är det fart igen. Lacken ska på & lackeraren som varit bergsäker i början börjar skruva lite på sig. Måste kolla upp MODERNA koder till mina färger. Nu vet jag att jag tagit upp detta tidigare. Men efter att kollat samtliga länkar på teknik forumet samlat ihop alla koder jag fått här. Så är det ju en j...a massa olika koder. Ingen är densamma. Ringde Lennart Bjökman ikväll. Men han svarade inte.Tänkte bolla ut frågan här igen för att vara säker på att det blir rätt kod=kulör.Det jag söker är: Moderna eller gällande...Färgfabrikat? - Färkod? till Dark Irid aquaFärgfabrikat? - Färkod? till Light Irid aquaFärgfabrikat? - Färkod? till Gulfstream aquaÄr jättetacksam om någon har demMed vänliga sommarhälsningar till alla klubbmedlemmar Marcus Lundgren Citera
MadMac June 29, 2004 Author Report June 29, 2004 Jag har nu fått koder till både PPG samt Dupont till Exteriörfärgen. Men jag saknar fortfarande till interiörfärgerna. Är det någon som vet så är jag jttetacksam för svar.Passar på att tacka de jag varit i kontakt med och fått tips info av.Magnus KarlssonGabriel AnnessonLennart BjörkmanMvhMarcus Citera
matteponken June 29, 2004 Report June 29, 2004 Halloj!Gå in på sidan www.metromustang.com Välj Interior paint chipsHoppas att det hjälper digMVH Mats Citera
MadMac June 30, 2004 Author Report June 30, 2004 Har redan varit där. Tror det hela ordnar sig. Tackar för tipset.Schysst hemsida. Citera
Recommended Posts