KennY584 January 9, 2013 Report Share January 9, 2013 Nybliven ägare av en -69 fastback med div. repjobb. Kent heter jag och bor i Sundsvall och har pysslat med diverse bilar och renoveringar sedan barnsben. Det här är min första Musse som jag äger och lär nog fråga en massa dumt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAL January 9, 2013 Report Share January 9, 2013 Välkommen!Trevligt val Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin January 9, 2013 Report Share January 9, 2013 Välkommen, inga frågor är för dumma.O. en bild vore trevligt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KWiden January 10, 2013 Report Share January 10, 2013 Välkommen, kul med så många nya medlemmar.Känner precis som du, första mustangen för mig med och kommer antagligen ställa massa frågor!Men hittils trevligaste forumet jag är medlem på. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennY584 January 10, 2013 Author Report Share January 10, 2013 Kommer lägga upp bild så fort objektet är hemma Har fått hört av andra att det är ett av dom bästa forumen som finns. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lindström January 10, 2013 Report Share January 10, 2013 Välkommen hit till forumet! Har du en lång väntan på bilen eller? Bilder uppskattas alltid Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennY584 January 11, 2013 Author Report Share January 11, 2013 Äntligen efter lite tjafs med säljare står det klart att den är min. Lite jobb men det är vad jag drömt om, min 69 Sportsroof. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Johansson January 11, 2013 Report Share January 11, 2013 Grattis!!! Snyggaste modellen genom tiderna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KWiden January 12, 2013 Report Share January 12, 2013 Grattis! Är säker på att den kommer bli riktigt snygg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ashley Helena Terese January 12, 2013 Report Share January 12, 2013 GRATTIS och Välkommen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennY584 January 14, 2013 Author Report Share January 14, 2013 Nu har jag lyckats lagt upp bilder på objektet. Kommer mera när bilen står på svensk mark. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan January 14, 2013 Report Share January 14, 2013 Kul att se bilder!! Grattis!! Vad har du för planer med den?Mvh. Mats Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennY584 January 14, 2013 Author Report Share January 14, 2013 Tackar! Tanken var att bygga en replica på en bil som rullade i Sundsvall 86-91 och sen försvann men blev sugen att originalrenovera med då den är orörd matchnr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan January 14, 2013 Report Share January 14, 2013 Härligt! Den är H-kodad alltså i VIN-nr?Mats Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennY584 January 14, 2013 Author Report Share January 14, 2013 Jajjamen! 351 2V, FMX, hade gärna haft en manuell dock. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan January 14, 2013 Report Share January 14, 2013 Jag förstår precis! Hade samma känsla på min Mach1:a men jag har vant mig. Höll däremot på att köra av vägen efter 500m vid första provkörningen efter importen. Stenhårda konvexa däck, felaktig framvagnsinställning och mycket glapp så ta det lugnt vid första test-körningen.Mvh. Mats Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennY584 January 14, 2013 Author Report Share January 14, 2013 Ja den här lär ju behöva ses över lite först tror jag, stått undangömd sen -84 så det blir att kolla bromsar,byta oljor mm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan January 14, 2013 Report Share January 14, 2013 Skoj! Hör av dig när den kommer och berätta mera.Mvh. Mats Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts