Daniel Linde January 14, 2013 Report January 14, 2013 Klicka för större bilder Jag tycker den ser mycket trevlig ut. Inredningen och speciellt förarmiljön diggar jag hårt! Det ska vara teknik till tusen! Citera
ThomasFB January 14, 2013 Report January 14, 2013 Det går andra märken/modeller före denna på min wishlist, och jag behöver inte ens använda tredje bokstaven i alfabetet, det räcker med 'A' eller 'B'. Citera
RoTe January 14, 2013 Report January 14, 2013 Den har inte "det" enligt mig. Möjligt att den växer med tiden, men jag tycker den är rätt intetsägande. Citera
Daniel Strand January 15, 2013 Report January 15, 2013 Tuppeware-hinkPlast ekaDetta är den perfekta vinterbilen! Plast 4 rostar inte sönder:-) Är dock inte ingen bra sommarbil, man får inte ställa den för nära grillen för då kanske den smälter:D Citera
Per Berglund January 15, 2013 Report January 15, 2013 (redigerad) Bland det bästa som jänkarna skruvar ihop i den klassen.Körmässigt slår den det mesta för samma pengar.Men den forna glorian på Corvette har falnat och blir mer och mer en neutral sportbil utseende mässigt.Tekniskt har det iallafall förbättrats om än långsamtPersonligen tycker jag Corvette för länge sedan skulle övergett all plast men det blir bara värre.nästan generande trist känsla på mycket.Plåtkaross ger alltid ett bättre intryck och känslaMekaniskt är den ju bra men beror ju på vad man ska jämföra med. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Gtttggg January 15, 2013 Report January 15, 2013 Nä fy fasen vad den ser ut! Den börjar tappa stilen helt och hållet när det gäller designen utvändigt. En annan sak som stör mig är den där enorma "tv.n" i mittkonsolen! Den stör förarens koncentration på trafiken. Ut med den! Citera
Per Berglund January 15, 2013 Report January 15, 2013 (redigerad) Jo säga vad man vill om designen som sagt och blaffan till skärm är hemsk men ändå en grym jäkel på vägen.Har inte upplevt men skulle vilja! Även jänkehataren Jeremy Clarkson på Top Gear gillar den......Detta klipp är förra modellen men skiljer nog inte så väsentligt mekaniskt.Bara erkänna att som Mustang ägare blir man avis på prestandan.Mussen ter sig som en finlandsfärja i jämförelse men ser självklart mycket bättre ut än CorvetteMan skulle slå ihop dom!!!Faktiskt har GM stulit linjerna på dörrsidorna från Mustang! Ändrade %s av %s (%s) Citera
Anders Lindström January 15, 2013 Report January 15, 2013 Jag får nog erkänna att den ser riktigt bra ut, Danne . Citera
Ashley Helena Terese January 16, 2013 Report January 16, 2013 Gillar inredningen och prestanda. Saknar ett reserbaksäte dock samt tycker de gamla modellerna var snyggare designmässigt i karossen. Väcker ändå ett STORT HA BEGÄR Citera
Morrizza January 16, 2013 Report January 16, 2013 Mustang är väl den enda sportbilen som finns - eller hur? Citera
Per Berglund January 16, 2013 Report January 16, 2013 Mustang är väl den enda sportbilen som finns - eller hur?Får göra dig besviken men Mustangen klarar inte kvala in som sportbil på långa vägarÄven en entusiast måste erkänna sig besegrad ibland.Mustang är en "Muscle Car"http://en.wikipedia.org/wiki/Muscle_car Citera
Morrizza January 16, 2013 Report January 16, 2013 Får göra dig besviken men Mustangen klarar inte kvala in som sportbil på långa vägarÄven en entusiast måste erkänna sig besegrad ibland.Mustang är en "Muscle Car"http://en.wikipedia.org/wiki/Muscle_carMin är en sportbil:D Du har väl humor? Citera
Per Berglund January 16, 2013 Report January 16, 2013 Min är en sportbil:D Du har väl humor?Jodå men första gången jag hörde någon sagt sportbil om Mustang..Min är Muskelbil!Appropå muskler så fick jag själv idag testa RIKTIGT tunga musklerJEEP Cherokee SR8... 1 av totalt 1500st byggda6.4 liter HEMI trycker iväg 2500kg på 4.6 sekunder och bromsades ned med 15'' 6-kolvs Brembo bromsar!! Det både låter Muskler och är MusklerGrymt coolt åka i en stor jävla SUV som går som om den vore en CorvetteSynd att det var vinter men ändå häftigt!Här en film så ni ser vad man snackar omhttp://www.buyyourcar.co.uk/gallery/videos/id/3825-jeep-grand-cherokee-srt8-2012 Citera
Morrizza January 16, 2013 Report January 16, 2013 Jodå men första gången jag hörde någon sagt sportbil om Mustang..Min är Muskelbil!Appropå muskler så fick jag själv idag testa RIKTIGT tunga musklerJEEP Cherokee SR8... 1 av totalt 1500st byggda6.4 liter HEMI trycker iväg 2500kg på 4.6 sekunder och bromsades ned med 15'' 6-kolvs Brembo bromsar!! Det både låter Muskler och är MusklerGrymt coolt åka i en stor jävla SUV som går som om den vore en CorvetteSynd att det var vinter men ändå häftigt!Här en film så ni ser vad man snackar omhttp://www.buyyourcar.co.uk/gallery/videos/id/3825-jeep-grand-cherokee-srt8-2012 Kanske denna kan passa som sportbil? MB SL500.http://www.automotorsport.se/media/biltester_pdf/120807.pdf Citera
Per Berglund January 17, 2013 Report January 17, 2013 Ja är det minsta man kan svara!! Tyvärr är det något som är utom räckhåll.Faktiskt även Corvette trots sitt förhållandevis billiga pris.Men drömma är alltid kul! Citera
Recommended Posts