January 19, 201312 yr comment_123894 Hej alla !!!Har sett att plåtarna som stötdämparna är fästade vid i överkant under huven är bultade längs med innerskämarna, stämmer det, eller är dom svetsade också ? Bilen är en 68 HT. Är bara nyfiken MVH KenHT68 (Längtar till sommaren, hatar vintern)
January 19, 201312 yr comment_123898 De två raderna med bultskallar du ser på var sida om stötdmpartornen håller skyddsplåtarna ute i hjulhuset. De är (normalt) inte svetsade.//Björn(Vintern är härlig.... Då har man ju mer tid att skruva...hahaha)Sent from my iPhone using Tapatalk
January 19, 201312 yr Author comment_123902 Ok då fattar jag, tack för svaret . Du har tydligen varmgarage din lyckost, jag får ligga i minus 6 o meka Mvh KenHT68
January 19, 201312 yr comment_123908 Ja egentligen är det kallgarage men efter att ha fått en beggad luftvärmepump av en elektrikerkompis och lite extraisolering, så håller jag lätt +15 när det är -15 ute. //BjörnSent from my iPhone using Tapatalk