PeterF February 15, 2013 Report February 15, 2013 Med risk för ett sjuhelsickes feltänk just nu (men det lär jag ju få reda på i så fall ) så tycker jag det är ett mycket bra påpekande, men det vill till att det inte är returledningen som ger sig vid en eventuell olycka. Jag hade satsat på en Fuel Cut Off Switch för att få stopp på matningen, eller varför inte bägge delarna?Det där med o tänka vara nog så stökigt ibland. Men iaf, vid en ev olycka el nåt intern motorfel där oljetrycket försvinner så stannar pumpen (matningen) Citera
PAL February 15, 2013 Report February 15, 2013 Som sagt: jättebra, men motorn behöver nödvändigtvis inte stanna vid en olycka. Därav switchen, eller ännu hellre kombinationen av bägge :-) Citera
FastMagnus February 15, 2013 Report February 15, 2013 Som sagt: jättebra, men motorn behöver nödvändigtvis inte stanna vid en olycka. Därav switchen, eller ännu hellre kombinationen av bägge :-)Offtopic nu . Men det är rätt märkligt men det är det första vi slår av..". oavsett sitution... Citera
FastMagnus February 15, 2013 Report February 15, 2013 :-)Tror jag släpper den här nu..,...Akta tån! Citera
Recommended Posts