Daniel Linde March 7, 2013 Report March 7, 2013 Jag mailar till tryckeriet och frågar.Borde få svar imorgon.Men en gissning är ju att det är en logga eller liknande på.//DSent from my iPhone 5 using Tapatalk 2 Citera
Daniel Linde March 7, 2013 Report March 7, 2013 En mustang handduk har säkert en logga Kanske den är tillverkad utav häst? Det är ju rätt poppis nu har jag hört Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2 Citera
Anders Lindström March 7, 2013 Report March 7, 2013 Kanske den är tillverkad utav häst? Det är ju rätt poppis nu har jag hört Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2Hold your horses Danne... Citera
Daniel Linde March 8, 2013 Report March 8, 2013 Svaret jag fick var att loggan är broderad.Uppdaterar informationen i shoppen, och flyttar tråden.//D Citera
Ronis March 8, 2013 Report March 8, 2013 Nog finns det en logga på handduken allt. På ena kortsidan är "Classic Mustang Club Sweden" broderattillsammans med nån häst av nåt slag:p. Vill minnas att texten är gul och kusen röd. Enligt mig är det ettalldeles för diskret "tryck":thumbdown: - jag skulle hellre se att det var ett riktigt tryckt över hela handduken. Somdet är nu är det mera tur om du ser att det är en Mustang-handduk.Rekommenderar att du tvättar handduken innan du använder den för den släpper rätt mycket svart luddi början, men det gäller ju de flesta handdukar.mvh/ Ronis Citera
Recommended Posts