March 7, 201312 yr comment_125155 Jag mailar till tryckeriet och frågar.Borde få svar imorgon.Men en gissning är ju att det är en logga eller liknande på.//DSent from my iPhone 5 using Tapatalk 2
March 7, 201312 yr comment_125159 En mustang handduk har säkert en logga Kanske den är tillverkad utav häst? Det är ju rätt poppis nu har jag hört Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2
March 7, 201312 yr comment_125165 Kanske den är tillverkad utav häst? Det är ju rätt poppis nu har jag hört Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2Hold your horses Danne...
March 8, 201312 yr comment_125173 Svaret jag fick var att loggan är broderad.Uppdaterar informationen i shoppen, och flyttar tråden.//D
March 8, 201312 yr comment_125170 Nog finns det en logga på handduken allt. På ena kortsidan är "Classic Mustang Club Sweden" broderattillsammans med nån häst av nåt slag:p. Vill minnas att texten är gul och kusen röd. Enligt mig är det ettalldeles för diskret "tryck":thumbdown: - jag skulle hellre se att det var ett riktigt tryckt över hela handduken. Somdet är nu är det mera tur om du ser att det är en Mustang-handduk.Rekommenderar att du tvättar handduken innan du använder den för den släpper rätt mycket svart luddi början, men det gäller ju de flesta handdukar.mvh/ Ronis