Maxzon Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Hej alla som vet!!En kompis äger en mustang från -66 med 6:a och manuell låda i.Nu har han fått tag på en 302 och en c-4 och jag har lovat att hjälpa honom att byta.Jag har letat efter motorfästen och växellådsbalk och funnit det men till en -67 års modell.Någon som vet om det är samma infästning i karossen på -66 och -67?På denna med 6:a är det fästen som sitter med tre bult i fjädertornen. Bultskallarna är vända mot kylaren och de tre formar en triangel typ.Väldigt tacksam för svar om jag vågar köpa det jag hittat från -67:anMvh Maxzon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Ja det ska passa/Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxzon Posted May 18, 2013 Author Report Share Posted May 18, 2013 Tack Leif. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan HT-66 Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 hejVäxellådsbalken är inte den samma på på -67 som -66.mvh Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 Ursäkta mig, Johan har rätt, var bara inne på motorfästena:oops:/Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts