Hampuswinblad Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 Tjenare, som rubriken lyder, söker alltså personer som känner igen min mustang, bilen ska vara byggd på 70 eller 80-talet, sitter ett stort scoop på huven, high jackers bak, slotmagsfälgar innan och färgen är en blå flake lackering. Kan tänka mig att bilen var mycket het under 70 och 80-tal, hade varit kul ifall någon kände igen bilen eller kanske till och med hade ägt den? Mvh Hampus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabba Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 Hej. Ser tyvärr inga bilder !!!Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampuswinblad Posted July 27, 2013 Author Report Share Posted July 27, 2013 Någon annan som inte ser bilderna? kanske beror på att du är inloggad på mobilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabba Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 Testade gå in på garaget oxå. Stod bilden kunde inte hittas!!! KonstigtSent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabba Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 Shit happens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 Biderna fanns förut, men nu är dom borta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Biderna fanns förut, men nu är dom borta?Ja jag såg dom förut men nu är dom borta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts