JH August 6, 2013 Report August 6, 2013 Jag avråder från att köpa detta oljetråg. http://www.mustangsunlimited.com/itemdy01.asp?T1=6675B+01&Category=Engine&subCategory=Oil+Related&SubSubCategory=Oil+Pans+%26+Hardware&CatKey=EMUSTANGAbsolut sämsta skit som jag köpt under åren. Det var snett och inte slipat inuti utan väldigt grova ytor där returhålen såg ut som om de var borrade med olika typer av träborr. Svindyrt i förhållande till kvalité. Det värsta är att en etikett med "official licensed Ford Product" satt på så jag trodde det höll en viss kvalité. Det läcker olja mitt i gjutningen. Tillverkat i Asien för det fanns även en liten minietikett med Made in Taiwan. Citera
Snorre70 August 7, 2013 Report August 7, 2013 Ja det där Made in Taiwan kan ställa till det ibland! Citera
CMC-49 August 7, 2013 Report August 7, 2013 Undrar om det är samma kvalité på tony brandas tar baras 349 dollars Citera
JH August 8, 2013 Author Report August 8, 2013 Undrar om det är samma kvalité på tony brandas tar baras 349 dollarsKan eventuellt vara från samma tillverkare. När jag köpte mitt från Mustang Unlimited kostade det 329 dollar och det som erbjuds idag är dyrare, så de har kanske bytt leverantör. Citera
pools August 9, 2013 Report August 9, 2013 Hej!Du måste ju försöka reklamera skiten! Det går. Jag har testat, inte hos M-U, menhos NPD. Gällde inte oljetråg, men ändå.Mvh.P-O Citera
JH August 9, 2013 Author Report August 9, 2013 Hej!Du måste ju försöka reklamera skiten! Det går. Jag har testat, inte hos M-U, menhos NPD. Gällde inte oljetråg, men ändå.Mvh.P-OReklamera nu är svårt eftersom jag köpte det genom en bekant som bodde i Usa. Jag har även slipat bort en hel del gjutskägg invändigt samt tätat tråget så jag vill enbart varna andra för samma köp. Citera
Recommended Posts