Jonas 89 September 7, 2013 Report September 7, 2013 Hej!Jag ska köpa en Mustang och jag undrar var man kan serva den nånstans?Jag bor i Emmaboda som ligger i Kalmar län i Småland. Citera
Milner September 11, 2013 Report September 11, 2013 Jag servar min själv. Vilken bilverkstad som helst kan väl göra det egentligen. Problemet är att dom inte har 5w20 olja, men det verkar vara en del som kör med 5w30 utan problem och den oljan har t.ex alla Fordverkstäder. Citera
RoTe September 20, 2013 Report September 20, 2013 Instämmer med föregående talare. Endera gör du det själv och beställer delar, t.ex. hos www.grufmanbil.se Eller så anlitar du någon verkstad du kan lita på som mekar alla bilmärken. Det kan nog vara en fördel om du har med dig de delar som ska bytas så verkstaden slipper beställa.Dessa bilar är väldigt lättmekade så en normalkunnig bilmekaniker kommer inte ha något som helst problem med dessa. Citera
Recommended Posts