Jag har en sån här som jag har tänkt sälja: http://www.ebay.com/itm/NEW-OEM-Ford...943d80&vxp=mtr Köpt ny av Grufman och använd några månader förra året.
Jag har också beställt ett par från Badmanners. Dom kommer på måndag eller tisdag. Nu sitter det ett par Flowmaster på som är upprostade invändigt så det dånar en hel del. Ska bli intressant att byta
V6:an ska ha 5w30 och V8:an 5w20. Din olja är dubbelt så trögflytande mot den rekommenderade vid varm motor om du har en GT. Det skulle inte jag våga köra på.
"Den inre röda på EU-ljusen är avsedd för dimljus och där sitter vid leverans en 21W-lampa. Ett alternativ är att byta ut denna lampa mot en på 5W och koppla ihop kabeln (blå) till kabeln som går till stift nummer 6. Då erhålls positionsljus även på denna inre lampa. " Om man byter kontakt så att man kan använda en 21/5w lampa borde man kunna ha både dimljus och positionsljus i den inre röda? Då blir det ju till och med lagligt.
Min blev entusiastbil när den lämnade USA. Det kommer den att förbli också. I alla fall så länge jag äger den. Corvetten hade jag i tio år, den här har jag en känsla av att det blir längre. Mycket längre