Lasse CMC 1263 Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 Hej!Vilken sladd/sladdar ska sitt vid den svarta pilen resp. röda pilen??Bilen är en -67:aMed vänlig hälsningLasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Hej.Röd pil = BLÅ/RÖD, Mitt i GUL , under BLÅ/ RÖD sitter GRÖN/SVART, GRÖN/RÖD, BLÅ/RÖD, tre stycken samma plats.Jag har jämfört från 66-67 till 68-69 som ditt nya tändningslås troligen är. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Ursäkta att jag lägger mig i, men du Lasse Oscarsson har ju järnkoll på vart alla kablar med dess olika färgmärkningar skall dras och kopplas i en gammal mustang.Jag kan inte bli annat än imponerad......Keep up the good work" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted October 12, 2013 Report Share Posted October 12, 2013 Tack Bosse, det blir bara så här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse CMC 1263 Posted October 12, 2013 Author Report Share Posted October 12, 2013 I går kväll listade jag ut hur kablarna skulle sitta. Fungerar som det ska!!(Sitter dock inte som beskrivet ovan)Så här ska det vara: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted October 12, 2013 Report Share Posted October 12, 2013 (edited) Hej igen.Det kan säkert fungera det du gjort, funktionen är många gånger av sammatyp inuti, här ser du 1968 tändningslås, jämför, nu är jag en idiot somlägger ut komplett elschema, detta är sådant som jag suttit med i timmaroch egentligen vill ha betalt för. Edited October 13, 2013 by Lars Oscarsson cmc383 Utlagda scheman som är gjorda för att säljas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse Posted October 12, 2013 Report Share Posted October 12, 2013 Kan det vara så att anslutningen vid röda pilen (ingenting) ger ström vid första läget på tändningslåset. Alltså läget innan tändningen till motorn slås på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse CMC 1263 Posted October 12, 2013 Author Report Share Posted October 12, 2013 Fick ingen ström där någon gång (provade alla lägen på låset)Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse Posted October 12, 2013 Report Share Posted October 12, 2013 Lasse O, skäms nästan för att fråga men du har händelsevis inte schemat för 1970 också? De scheman du lagt ut här är ju så supertydliga, så om du har 70:ans schema med samma layout betalar jag gärna en slant för det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted October 13, 2013 Report Share Posted October 13, 2013 Jag har sådant för 1970, finns även till 65 -73 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted October 13, 2013 Report Share Posted October 13, 2013 Där du skrivit ingenting är det inte till radioläget???I går kväll listade jag ut hur kablarna skulle sitta. Fungerar som det ska!!(Sitter dock inte som beskrivet ovan)Så här ska det vara: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Boström Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Jag har sådant för 1970, finns även till 65 -73Vill gärna köpa ett jag med till 70 cab. Skicka det gärna på mail och med ditt kontonummer och vilken bank du har.skicka till kenneth.bostrom@uk-ambetet.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pär Alverland Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 Jag köper ett elschema till -70 , hör av dig på mail per.alverland@telia.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pär Alverland Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 Köper ett elschema till -70 hör av dig på mail per.alverland@telia.com Med vänlig hälsning Pär Alverland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts