smen68 Posted October 30, 2013 Report Share Posted October 30, 2013 Hej jag har en fråga angående GT toppar till 390 är det skillnad på dom och vanliga flödesmässigt.Jag har fått för mig att man kan se om det är GT toppar på antalet bultar till grenrören. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivar Posted October 31, 2013 Report Share Posted October 31, 2013 Mig veterligen är det ingen skillnad på flödet. Däremot har de 8, 14 eller 16 bultar för grenrören.Här är en lista på diverse Fordtoppar plus spec: http://www.hotrodreference.com/81/ford-cylinder-head-casting-numbers/Observera att nästan alla listor innehåller fel, så ta den med en nypa salt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 På GT:n sitter det 428 toppar.Mvh.P-O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts