Happy Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Hejsan på er alla.Jag vill byta cabb till våren. Vart vem i västerås trakten gör ett bra jobb med humana priser?mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Bergman Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Hej Happy. Det där fixar du ju själv. Du får ju med suport när du köper cabben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders gt Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Har gjort det själv på min 94a.Köpte en från usa gick på ca 2700:- hem med glasruta billigt tycker jag.Går bra bara man tar det lugnt tog lite kort under tiden om man skulle bli osäker.Har lagt ut några kort på min sida.Hur du än gör lycka till / Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happy Posted December 8, 2013 Author Report Share Posted December 8, 2013 Hej Happy. Det där fixar du ju själv. Du får ju med suport när du köper cabben.Du menar att man klarar det själv. Måste man inte ha en del verktyg stiftmaskin etc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Finns billiga luftdrivna stiftpistoler som fungerar bra/Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts