brandis Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Pelle heter jag och bor i kungälv norr om Göteborg. Jag har gått med här för att mustang 64 1/2 - 66 är en bil som alltid varit en dröm för mig. Nu skall jag försöka att förverkliga denna dröm genom att försöka hitta ett exemplar i gott skick. Hoppas att detta forum skall hjälpa mig med kanske någon kontakt eller goda ideer sköt om er därute:thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Välkommen Pelle, bra årgång tänkte du importera eller leta i Sverige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lindström Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Välkommen Pelle!Lycka till i ditt sökande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Välkommen!Här kommer några tips på vägen i ditt letande: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts