CobraJonas January 28, 2014 Report January 28, 2014 Någon som har ett tips vad det är som är sönder när det läcker på vä sida i trumman?Är det pack boxen som sitter i banjon eller kan det vara något annat? Citera
Andrew January 28, 2014 Report January 28, 2014 HejHar haft samma problem vid något tillfälle och trodde då att det var packboxen, bytte den glad i hågen men det läckte iallafall efter vidare felsökning visade det sig att avluftningen till bakaxeln var igensatt och detta resulterade i övertryck. Kontrollera den först bara ett litet tips Citera
mhdin January 28, 2014 Report January 28, 2014 Hade precis samma fel som Andrew, på min hade nån stjärna satt en bult i avluftningen. Citera
Andrew January 29, 2014 Report January 29, 2014 Så kan det vara någon som kanske tyckte att det måste vara något fel och trodde dom gjorde något bra Citera
mhdin January 30, 2014 Report January 30, 2014 Så kan det vara någon som kanske tyckte att det måste vara något fel och trodde dom gjorde något braJo, det var ju ett hål där. Citera
Andrew January 31, 2014 Report January 31, 2014 Helt rätt synd bara att man inte orkade titta i en manualSkickas från min iPhone via Tapatalk Citera
CobraJonas February 1, 2014 Author Report February 1, 2014 Tack för tipset, har nu gjort borrat upp hålet i nippeln det verkade lite igensatt i det lilla hålet som fanns där.En fråga till, är det du som har jobbat på SET? Citera
Andrew February 1, 2014 Report February 1, 2014 Varsågod. Ja det stämmer. Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Recommended Posts