Marty February 4, 2014 Report February 4, 2014 Hej. Är någon som vet en bra verkstad som kan dra om el i en mustang -65:a? Gärna i närheten av Alingsås eller Göteborg. Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 4, 2014 Report February 4, 2014 Hej.Lättast är att köpa den el du behöver i klart skick, kanske kan tyckas vara lite dyrt,men det betalar sig och är ett relativt lätt jobb att göra själv. Citera
Stefan Johansson February 4, 2014 Report February 4, 2014 Painless wiring. Lägg pengarna där och gör jobbet själv Citera
FastMagnus February 5, 2014 Report February 5, 2014 Har en härva till min ska bara få lust... Ska du byta allt hade du tänkt eller bara vissa bitar? Citera
Marty February 6, 2014 Author Report February 6, 2014 Jag fick lite påbackning när jag veteranföräkrade bilen. Bl.a. Genomföring från motorrum till kupé. Sedan är det många tomtar som gjort lösningar under årens lopp verkar det som så jag hade nog tänkt ha nån som kunde rensa upp så allt är ok. Ser inte så kul ut under insrumentbrädan nu om man säger så. Dessutom så är jag helt kass på bilelektronik så jag lämnar med glädje in till nån som kan så att allt blir korrekt. Citera
amberman February 6, 2014 Report February 6, 2014 Jag fick lite påbackning när jag veteranföräkrade bilen. Bl.a. Genomföring från motorrum till kupé. Sedan är det många tomtar som gjort lösningar under årens lopp verkar det som så jag hade nog tänkt ha nån som kunde rensa upp så allt är ok. Ser inte så kul ut under insrumentbrädan nu om man säger så. Dessutom så är jag helt kass på bilelektronik så jag lämnar med glädje in till nån som kan så att allt blir korrekt.Ett tips; American Autowire . com har svensk representant Jon Nilsson 0738-262428 Citera
FastMagnus February 6, 2014 Report February 6, 2014 Har du köpt ngn härva än? Har bytt ngr kompletta kabel härvor i nya bilar dom kan verkligen bjuda på motstånd........ Citera
maberg February 8, 2014 Report February 8, 2014 Hej!Hade jätteproblem med min 67:a när jag köpte den, elsystemet brann upp i motorrummet. Idag är alla el-härvor utbytta (eftermarknads "original"). Lätta att byta och alla kontaktstycken sitter på härvorna. Köpte hos NPD i Florida. Är lite dyrare än "Painless" men enklare att installera. Bilen & elen fungerar klockrent numera,inga problem sen jag bytt allt 2006.Mvh, Citera
Recommended Posts