miljoKent March 8, 2014 Report March 8, 2014 Hejsan!Hämtade bilen, en -69 mach1, förra helgen o redan hunnit åka en del då våren redan kommit. Är bosatt i Lidköping o har alltid varit bilintresserad. Ser fram emot många fina mil i sommar o att åka på diverse träffar/Kent Citera
turbo57 March 8, 2014 Report March 8, 2014 Kul välkommen hoppas vi träffas i sommar OBS vi tjatar ofta om bilder på skönheten så vi andra kan njuta lite/Leif Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 8, 2014 Report March 8, 2014 Jag välkomnar dig också, en jäkligt snygg Mach1 a har du, har en gång mekaten lika dan, gjorde en hel rekond. Citera
MarSa March 9, 2014 Report March 9, 2014 Läcker bil!! Hoppas jag kan ta en närmare titt på den om vi ses på någon av träffarna i sommar. Välkommen! Citera
Gtttggg March 9, 2014 Report March 9, 2014 Mycket snygg bil så där gjorde du ett kap. Hoppas jag får se den live under kommande säsong för jag gillar den årsmodellen. Citera
Norwall March 11, 2014 Report March 11, 2014 Välkommen i klubben!Ska bli riktigt kul att få träffa dig i sommar!mvh Andreas Citera
Recommended Posts