anders gt March 29, 2014 Report March 29, 2014 Då är mustangen ute igen efter vintern så skönt.Fler som kommer fram ur stallen? Citera
Obscure March 30, 2014 Report March 30, 2014 Vi köpte våran den 23 februari, den har varit påställd och i trafik sedan dess :-)(...ser ni den?) Citera
Taz March 30, 2014 Report March 30, 2014 Svårt hålla sig . =) Har kört lite på helgerna nu i ca 3 veckor .. Fint väder så kliar det ju =) Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 1, 2014 Report April 1, 2014 Hej.Jag har kört sedan köpet av Musse 2008 närmare bestämt augusti 2013, men favoriten har fått stå tills nu i mars 2014, men den är utsläppt nu och körts en hel del. Citera
pools April 1, 2014 Report April 1, 2014 (redigerad) Hej!Står fortfarande i garget. Kunde ju inte tro att vi skulle få så tidig vår. Men måstebyta bromsoket vänster fram. Och handbromsviren, men sen ska vi ut på nybete!Blir väl nästa vecka tror jag. Men det snöade igår, eller var snö i luften kanske manska säga. Men vägarna är ju snöfria, så det är bara ut och rulla!Mvh.P-O Ändrade %s av %s (%s) Citera
javelin70 April 2, 2014 Report April 2, 2014 Har kört några rundor i mars, mest för att kolla att allt funkar som det ska. Besiktade i fredags med blankt papper . Handbromsen är svag, ska klara 16% av bilens vikt, hade 17%! Vet inte vad man ska göra åt det, fint skick på allt, bra belägg osv.Micke Citera
NackaBosse April 2, 2014 Report April 2, 2014 Hade den ute på garageplan för lite småfix under värmedagarna i mitten på mars. Hann inte bli någon tur innan kylan slog till. -5 i morse. Men den 12 april, om inte tidigare, skall hon ut. Då har Stockholmsregionen "födelsedagsfest" hos Exclusive Cars i Västberga. De har lovat ställa in ljuset och kolla bromsarna inför min besiktning i maj. Citera
Recommended Posts